名人八字例子-馮盈盈(星途及事業)

Table of Contents

名人八字例子-馮盈盈(星途及事業)

咁呀睇下佢星途啦,基本上做娛樂事業呢都係要一定有人緣支持,人緣可以睇桃花是否旺?佢自己日主自坐桃花,此桃花又為偏印,正印是正純學術,偏印乃非正統學術,可以是宗教、藝術一些次文化知識,因此她曾有人將她冠以性學博士的封號。

事業運就都係要行金水之地先會好,即係大運或流年行金水之地便會較好,所以大家見到佢開始漸露頭角呢就係會係喺2016年丙申年,咁申金令到佢原局嘅庚金就通根,同埋今雖然冇水作一個溫度調節咁好,但係金都是有寒意嘅嘢,所以佢係16年就見到個開始漸露頭角啦!

啱啱過去咗幾年呢2019,2020同埋2021呢其實都係水旺之年,2020年庚金現天干,2021年辛丑年,丑戌刑,原局戌土為金的雜氣庫,辛金刑出透天干,辛金為她的偏財,因此2021年進財不斷……

2022年開始有阻滯

但係2022年呢其實就見到佢可能會有機會會走下坡了,點解呢?2022年壬寅年,寅午戌合火局在卯大運,卯戌合火,自己心情或身體會唔太好,但畢竟年青,必無大礙。 但個八字就會略嫌燥熱咗少少,令到佢嘅進財受影響,火為比肩劫財,可見是同台有另一競爭對手,奪去了好不少的演出機會,致使有波折……另外,財星(不論正財或偏財)居月干為父星,佢父親呢都會喺2022年,會令佢比較心煩佢幫手去處理佢父親的事。

八字簡評
星途及事業
愛情運及姻緣